NACIONALNI MESEC SKUPNEGA BRANJA 2019

Ljudje beremo več, kot se zavedamo; kratka sporočila na telefonih in družbenih omrežjih, oglasna sporočila, pa tudi daljša besedila, ki jih ponujajo leposlovna dela in strokovna literatura. Novejše raziskave kažejo, da zanimanje  za branje leposlovja upada, s tem pa tudi funkcionalna pismenost.

A branje je lahko tudi zabavno. Osebnostno nas krepi, postajamo bolj razgledani, tudi srečnejši, bolj pozorni in se lažje učimo ter bolje komuniciramo.

Branje tudi povezuje. Bralci se pogosto povezujejo v različne bralne skupine, kjer se pogovarjajo o prebranem, tkejo medsebojne vezi, krepijo socialno mrežo. Družinsko branje pripomore k dobremu počutju doma, saj povezuje družinske člane. Branje krepi besedni zaklad, ki nam pomaga, da se spretneje izražamo.

Berimo. Uživajmo v branju. Pogovarjajmo se o prebranem. Sposojajmo si, kupujmo in darujmo knjige.

 

Berimo skupaj.

ZATO:

 » OŠ   Antona Globočnika Postojna KNJIGO V ROKE IN BRAT.«

 

Tudi naša šola se je v letošnjem šolskem letu (2019/20) pridružila vseslovenskemu projektu Nacionalni mesec skupnega branja 2019, ki poteka od 8. septembra (mednarodni dan pismenosti) do 13. oktobra (zaključek Tedna otroka).

V tem času bomo izvedli številne dejavnosti povezane z branjem:

SKUPINA, RAZRED DEJAVNOST
1.     razred Prvič v knjižnici, pravila izposoje, odnos do knjige
2.     razred Kulturni dan Bralna dogodivščina
3.     razred Berem svojo knjigico
4.     razred Kaj se skriva v drobnem tisku
      5.  razred Bralne strategije, metoda dolgega branja;  Beremo skupaj
Oddelki OPB-ja Knjižni junaki in junakinje
TJA na podružnicah in centralni šoli od 1.–5. r Branje različnih pravljic v angleščini

Podružnica Planina

1.–3. razred

Branje v jutranjem krogu ; Dobro jutro s knjigo

Podružnica Planina

4.–6. razred

Starejši berejo mlajšim
Podružnica Bukovje Vsak dan branje
SLJ od 6.–9. razred Beremo skupaj po metodi dolgega branja
NAR od 6.–9. razred Branje je raziskovanje
ŠPO – 6. razred Branje navodil po postajah v telovadnici
ZGO – 6. razred Analiza pisnega vira pri pouku zgodovine
GEO – 9. razred Rezijanska pravljica
GEO – 8. razred O diamantih
LUM – 8. razred Branje besedila in ilustracija
DKE – 7. razred Divji otroci
GUM – 6.–9. razred Branje opernih zgodb
NUM – 4.-6. razred Knjiga me dviga
FIZ – 8. razred Življenjepis Jožefa Stefana
TIT – 6. razred Aktualni članki o tednu mobilnosti

MAT – 7. razred

–         8. razred

–         9. razred

Biologija in dosežki Eratostena

O Arhimedovi kroni

Življenjepis Pitagora

Šolska svetovalna služba – učenci pri DSP

Nesrečko – zgodbe za otroke, ki ne marajo brati

 

Šolska knjižnica Cela šola bere

Po izvedeni dejavnosti bodo učitelji in učenci v besedi in sliki poročali, kako so bile dejavnosti izvedene.

Vabljeni k branju.

 

DEJAVNOSTI:

(Skupno 682 obiskov, današnjih obiskov 1)